1. Asociația Culturală ISVOR lansează următoarea procedură de achiziție, în cadrul proiectului „Colind Malaia! Explorare creativă pe Valea Lotrului” finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Apel PNRR/2022/C11/I5-1, cod proiect 148, contract nr. 23/PNRR/30.03.2023
2. Tip achiziție: directă
3. Denumire contract achiziție: contract de furnizare
4. Obiect contract achiziție: HDD extern
5. Necesitatea achiziției: potrivit contractului de finantare nr. 23/PNRR/30.03.2023, cod proiect 148, finanțat de UE prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Apel PNRR/2022/C11/I5-1. În conformitate cu Cererea de finanțare aprobată, considerăm necesară demararea procesului de achiziție pentru 1 smartphone. Achiziția este necesară derulării activităților de management, cercetare și documentare, comunicare și promovare.
6. Descrierea obiectului achiziției / cerințe tehnice minimale: 1 HDD extern
format: 3,5″
interfață: USB 3.0
capacitate: 14 TB
7. Buget alocat: 1260,50 lei (fără TVA) / 1500 lei (TVA inclus)
8. Termen limită: 13 iunie 2023
Ofertele pot fi transmise pe adresa: asociatia.isvor@gmail.com sau la oana.ivascu@isvor.ro. Persoana responsabilă: Oana Ivașcu, manager proiect.